۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

بعد از سه روز رقابت؛

دانشجو معلمان اردبیل رتبه برتر الگوهای تدریس را کسب کردند

 دانشجو معلمان اردبیل رتبه برتر الگوهای تدریس را کسب کردند

اردبیل- بعد از سه روز رقابت در استان آذربایجان شرقی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره الگوهای برتر تدریس در سطح منطقه‌ای شدند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره الگوهای برتر تدریس در سطح منطقه‌ای بعد از رقابت سه روزه در استان آذربایجان شرقی شدند.

شهنام آزادمرد خاطرنشان کرد: نفر اول آموزش ابتدایی یگانه فتحی، نفر اول آموزش الهیات حسین اثباتی، نفر اول آموزش زبان انگلیسی عرفان مردانی و نفر دوم آموزش مشاوره امیر مهدی راعی از اردبیل توانستند به رتبه‌های برتر این دوره از جشنواره الگوهای برتر تدریس دست یابند.

وی همچنین بیان کرد: در رشته آموزش ادبیات نیز علی یاری نفر دوم و نفر سوم آموزش الهیات زهرا سلمانی از دانشگاه فرهنگیان در بین شرکت کنندگان مقام برتر را به خود اختصاص دادند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره همچنین نفر پنجم و ششم آموزش ابتدایی امیر حسین عشایری و رضا قربانزاده معرفی و از تلاش‌های آنان قدردانی شد.

آزادمرد با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: حضور دانشجویان موفق در رشته‌های مختلف در دانشگاه فرهنگیان اردبیل نقطه عطفی بر فعالیت‌های این دانشگاه در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه دانشجومعلمان اردبیل همه ساله در رقابت‌های کشوری و منطقه‌ای حضوری فعال دارند، تصریح کرد: تربیت نسل معلمان آینده با علوم روز و محتوای غنی از رسالت‌های اصلی دانشگاه فرهنگیان است.

کد خبر 5787044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha